Al je EXKI-wensen bij je thuis

Beste allen,

De coronacrisis en de maatregelen van de overheid maken het de horeca niet gemakkelijk en dat is voor EXKI (zoals voor zoveel anderen) niet anders. Nu je niet meer in het restaurant kan komen proeven, nodigen wij jou graag uit om ze online te steunen:

• Door het dichtstbijzijnde restaurant te selecteren.
  • In Vlaanderen :
    • EXKi Brugge - Stationplein 5 – 8000 Brugge
    • EXKi Keyserlei - De Keyserlei 20 – 2000 Antwerpen
    • EXKi Wijnegem - Turnhoutsebaan 5 – 2110 Wijnegem
  • Of door te opteren voor levering aan huis

Bestel in enkele klikken jouw lievelingsgerechten van EXKI, het is snel, makkelijk en praktisch.

Trouw aan hun reputatie hebben de chefs van EXKi gezorgd voor gezonde en duurzame gerechten : eenvoudige, kwalitatieve en seizoensgebonden ingrediënten met groenten in de hoofdrol en met een voorkeur voor telers die de planeet respecteren. En altijd met een mooi evenwicht tussen creativiteit en smaak.

Meer natuur op het bord, dat betekent ook meer smaak en plezier voor een betere gezondheid.

Laat je bijvoorbeeld verleiden tot een broodje Luca met biobrood (altijd !), zongedroogde tomaten, mozzarella en een zwarte olijventapenade. Eén van de vegetarische bestsellers van Exki. Maar er zijn ook salades, gerechten om op te warmen, soep of heerlijke desserts.

Het goede humeur krijg je er gegarandeerd bovenop bij de anti-somberheidsgerechtjes

Hartelijk dank in naam van Exki,

Nathalie & Sarah

Sarah Van Staey

Comprendo PR

Over EXKI

Over Exki

• Het verhaal van EXKi begint in 1999, wanneer drie vrienden, Nicolas, Frédéric en Arnaud, alledrie gepassioneerd door lekker eten, het idee ontwikkelen van een kwalitatief fastfoodrestaurant met een focus op natuurlijke producten.
  • EXKi is een 100% Belgisch bedrijf • EXKi telt 105 restaurants in 6 landen (België, Frankrijk, Italië, Nederland, Luxemburg, en Spanje)
  • Omzet 2018: €166.000.000
  • Aantal medewerkers: 1.300
  • Sinds 2001 trekt EXKi de kaart van continue innovatie op het vlak van burgerschap en duurzame ontwikkeling, onder meer dankzij een samenwerking met eerlijke bioleveranciers. Door gebruik te maken van groene stroom, gerecycleerde materialen en verpakkingen gaan ze samen de strijd aan tegen verspilling.